Klik Management Consultancy

Schakel tot professionele organisatie en communicatie in de zorg




Horizon Jeugdzorg en Onderwijs: " Mart van der Aa kenmerkte zijn functioneren als een betrokken collega die zich steeds heeft ingezet in het belang van Horizon en specifiek als eindverantwoordelijke voor de locaties Bergse Bos, MKT Oostvoorne, projectgezinnen en de Bergse Veld school. Hij heeft een groot aandeel gehad in de verdere professionalisering en het ontwikkelen van een professionele aanspreekcultuur en heeft met succes het gedachtegoed van 'Persoonlijk Meesterschap' (regie voeren op je eigen - professionele - bestaan) voor medewerkers, ouders en jongeren ontwikkeld en vorm gegeven. Mart is een zeer deskundige collega die veel heeft betekend voor Horizon in het organisatieveranderingstraject dat gepaard ging met de transitie van de jeugdzorg met daarbinnen de specifieke concern aandachtsgebieden ICT en HRM".

Auris: "In de omslag naar een meer professionele organisatie en de herinrichting van onze kerntaken heeft de interim directeur van 'Klik management consultancy' een belangrijke voortrekkersrol vervuld. Hij was een inspirator en voorbeeld voor een positieve beleving, prima organisatie met draagvlak en doorzettingskracht bij die verandering binnen de audiologische centra van Auris".

Sint Maartenskliniek Nijmegen. Reumatologen van de Sint Maartenskliniek in Nijmegen: "We hebben goed leren communiceren maar ook geleerd om verkeerde communicatie te herkennen, waardoor je tot een betere samenwerking komt en conflicten vermijdt".

Orthopedagogisch Centrum Brabant: “ De interim manager Mart van der Aa van Klik Management Consultancy heeft een aantal ingeslepen patronen ten positieve weten te doorbreken. Hij vervulde verschillende rollen tegelijkertijd. Hij was coach voor de groep waar hij leiding aan gaf, sparringpartner bij de ontwikkeling van inhoudelijk strategische keuzes. Dit alles op een onconventionele en vernieuwende wijze waarmee mensen in beweging werden gebracht.”

Stichting De Eik: “Onze medewerkers kunnen nu praktisch aan de slag. Klik Management Consultancy heeft ons geholpen om ambulante en residentiële zorg met elkaar te verbinden. Medewerkers nemen hun verantwoordelijkheid in deze trajecten met enthousiasme op. Ze zijn getraind en geschoold om deze taken met ‘persoonlijk meesterschap’ op te pakken en uit te voeren.”

POM BV: “Het vertrouwen is met 100% toegenomen. Klik Management Consultancy heeft het managementteam meer inzicht gegeven in het spel tussen strategisch en operationeel managen. Het managementteam heeft meer geleerd om marktconform te denken en te handelen. De synergie is zowel intern als met externe partijen fors toegenomen.”

Epilepsie centrum Kempenhaeghe: “Er is nu meer openheid, eerlijkheid, afstemming en meer aandacht voor de kwaliteit van het werk. Kortom: de interim manager van Klik management Consultancy heeft een cultuurverandering bewerkstelligd en dat terwijl ieder leerboek ons leert dat dat eigenlijk niet mogelijk is.”